RSS

Biscuiti cu vanilie (om de zapada)

In ultima vreme, trenurile pe care le iau zilnic sunt mereu in intarziere si ma regasesc asteptand si asteptand impreuna cu fetita mea in gara pe peron. Intr-o seara, micuta mea era plictisita asa ca am ales sa ne plimbam un pic prin gara in asteptarea trenului. A fost momentul prfect pentru ca Irina sa ocheasca un distribuitor automat de ciocolatele si biscuiti. Asa cum va puteti imagina, a urmat un adevarat show s-o conving ca acelea nu erau bune pentru ea la 2 ani. Si i-am facut o promisiune: "o sa-ti faca mama niste biscuiti acasa!" O astfel de promisiune nu poti sa nu ti-o tii in fata propriului tau copil asa ca am luat cea mai simpla reteta de biscuiti si i-am facut ce-si dorea. Mai mult, am facut impreuna biscuitii si sunt asa de mandra de micuta mea bucatareasa!


Biscuitii au iesit deosebiti, se topesc practic in gura iar aroma de vanilie te face sa nu te mai opresti din mancat.



Ingrediente:
  • 250g unt (la temperatura camerei)
  • 500g faina
  • 2 oua
  • 100g zahar vanilat
  • 1 lingurita de esenta de vanilie

Mod de preparare:
  1. Cu ajutorul unui mixer amestec oualele, zaharul si untul.
  2. Adaug faina si amestec totul bine.
  3. Pun coca pentru 15 minute in frigider.
  4. Intind coca intr-o foaie de 0.5cm grosime.
  5. Tai biscuitii cu o forma de om de zapada (sau orice alta forma e buna)
  6. Asez biscuitii in 3 tavi pe fundul carora am pus foi de silicon.
  7. Coc in cuptorul preincalzit la 180ºC pentru 25 minute.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Trimiteți un comentariu